Debaran PMR :/

Assalamualaikum. Hai PMR candidates *sambil lambai tangan*. Hihik. Korang, korang. Dengar tak? ade bunyi something lah. *Dup dap, dup dap*. Ehhh, kenape makin lame makin laju rentak bunyi nih? *Dup dup dup, dap dap dap, dup dap, dup, dap dap* Haha. Peliknye bebenor bunyi nih -.- Jantung sape lettuw. . . *sambil bersiul* Aku eah? Haha. Yeah, that's my heart beat. And it beat even faster till thiz day over. Ohhmaigod. . . Aku menggigil gle dah nih. Bile fikir pasal PMR. :/ Mahu taknya. Asek dok terfikir jeq kan pasal result yang akan keluar esok. Tak boleh nak erase dah dari pale hotak aku nih.  Sebab memg aku tggu moment tuh. Tggu dari aku keluar exam paer Arab time tuh. And that time aku berserah. Sebab aku rase aku dah buat yang terbaik. So, insyaallah aku akan terima seadanya result yang akan keluar nanty. Even tak seperti yang aku gambarkan selama nih. Tapi kekadang tuh aku takut. Yeah, aku takut. Apedehal? Nak gadoh? Haha. Ofcouse aku takut. Takut tak dpad menahan sebak and terus mengalirkan air mata di khalayak ramai seperti moment aku amek result UPSR dulu ketika di Sekolah Kebangsaan Taman Daya. :'( .


Одноклассники


Bile imbas balik moment tuh. Kinda make me laugh. Hahaha :D Yeah, laugh to me and mayb laugh to people that in front the screen right now. Alolo. . Aku menanges ke? Hihi. A'aa. Kenapa? Tak boleh ke? :p . Yang paling takboleh belah iz kawan aku, Akmal. Haha. Dea ckap cenggini :

Akmal : Ehh, kenapa Hairatul menanges kat atas pentas lepas amek result?
Kawan aku : Hahh? --'

Hahaha XD. Akmal, kau nak tawu sebab pe aku nanges? Aku nanges sebab aku tak dpad seteret A dalam UPSR. Faham? Hehek. Sebab tuh aku menanges. Mayb sebab aku terlalu mengharap masetuh. So kirenya aku frust lah. Aku menanges sambil peluk ayah aku. Pehhhhhh. . . Hbes bj ayah aku masetuh. Basah dengan airmata aku. Hee. Agaknya ade org nampak tak *sambil berbisik* Ahhhhh. . Lantak lah. Semua tuh pown dah lepas. Toksah dikenang lagi dah. Sekarang nih tinggal tunggu saat result PMR keluar jeq. Aku harap aku tenang nanty. Tak menggelabah. Kelam kabut or pape jeq lah. Aminnnn (:


*buroknya aku buat -.-*


Haha. Burok eah? Hwahwa. Memg pown. Hihi. Takpelah. Sebab tuh aku. Bukan kau. Tapi kan. . Kau ade tak? Takde kan *jeling* Hehek. Ok. GTG. Nak solat maghrib n berdoa (:  Byep. Assalamualaikum.




Okeyy sudahh . Hihi