I Miss Them :')

Assalamualaikum n Hai. Rasenya dah lame kowt tak update blog. Dah berhabuk dah blog ny. Fuhhhhhh~ Okay habuk dah pergi. Haha. Yeah, lately nih aku busy sikit. And ofcouse aku malas. Hewhew. Kalau tak malas nak update tuh maybe bukan aku kowt. Sekarang nih pown malas. -.- Haha. Ok ignore that. Emm, hari tuh aku jumpe ngan Mira, Melna, Awin, Aina, Husna n Mai kat sekolah. Taksalah aku hari Selasa kowt. Yeah, aku rinduu dorang :) In fact wa rinduu gle kat dorang. Sempat lah begurau ngan dorang, gelak besar sesame n menyakat Awin time tuh. Hehe. And taktawu kenapa aku boleh nak pakai baju kurung pergi sekolah. Haha. Habes aku jadi bahan dorang. Tapi naseb baik kejab jeq. Hihi. Legaaaa weyy~ Tapi lepastuh kena bahan lagi. Lebih tepat kena sindir. Ylah. Mula lah dorang ckap aku nih budak pandai lah, budak straight A lah, budak 9A. Err. . -.- Ape seyy korang nie. Jap. Tuh sindir ke? Haha. Whatever -,- Pape pown, I miss them :(


 *muka lepas jumpe dorang :DD*


Yeah, and ofcouse aku taksabar nk masok sekolah balek. Yippyy :D Haha. Lgi berapa hari jeq kowt school will approaching. And Form4 bukannya boleh senang lenang. Kena seriuz. Sebab tahun depannya dah Form5. So, takboleh nak memaen lagi. Kali nie kena bebetol fokus utk Spm. Kalau Pmr dlu maybe boleh lah malas nak buat itulah, inilah. Tapi spm tak. Sebab spm menentukan hala tuju hidup kita. Ape pekerjaan kita nanty. Susah ke senang kehidupan kita. Yeah. Yg tuh penting. Tak guna kalaw pmr kte dapat straight A, tp spm kte hancur. Memang takguna r. So kalau yg takberapa baek resultnya time pmr tuh, can try harder time spm ty. Insyaallah boleh :) Usaha tangga kejayaan. Hihi. Kbye :)

p/s : Just a short note. Boring eah? Memang pong. Haha.
Okeyy sudahh . Hihi