My new class 2012

Assalamualaikum :>


Hai guys *lambai tangan* Haha. Semalam wa memang takde mood. Seriously
Wa taktipu. Ade lah yang membuatkan aku bad mood. -.- Benci siot. Tapi
wa kesah pulok en. Haha. Jumpe kekawan teros hilang mood tak cantik wa tuh.
Hewhew. Rindu seyy ngan dorang. Esp. Adibah, Wanie, Melna. Yeah. Me miss trio of them. J


Emm, actually semalam ade pendaftaran kat sch. Haha. Aku boleh pakai tudung hitam kan. Haha. And hari jugak lah dpat kelas ape Form4 ty. Masetuh Ustaz Talhah yang panggil. Last2 name aku yang firstly kena panggil untuk kelas 4Sains1. Ape seyy. Teros kalut aku. Tak tawu nak bikin ape time tuh. Blank -_______- Haha. Aku pown bangun jeq lah. Sebab nak kena gerak ke tengah dataran. Dah bangun tuh, boleh pulok aku duduk balek. Ylah. Kalut punye pasal -.- Errr. . Tapi last2 aku bangun jugak. Sebab name aku yg first sekali kena sebut. Ape susah. Bangun teros duduk. K dah habes. Haha. :D Fyi tahun nih ade 4Sains3. Maybe sebab ramai kowt. Tuh yang ade 4Sains3 tuh.


Lepas dah umumkan kelas dan yang sewaktu dengan nya, kitorang pown kena gerak pergi kelas memasing. Nak tawu tak Formteacher kitorang? *muka eksaited bertanye* Taknak tawu ke? Kbai. L Haha. Poyos pulak aku memalam buta nih. Ignore that puh-lish. ^-^V Hwahwa. Formteacher kitorang Ckgu Roziana lah. Hihi. Lepas tuh kitorang pown gerak lah pergi kelas. First impression aku tentang kelas tuh.


Gelap dhoe. Cemane nak belajar kalau kelas dah macam Gua Kelam. Hoho. Sesodap aku jeq mengutuk. Hewhew. Bukan kutuk. Jujur. *sigh*  Memang gelap lah kelas tuh. Takdak Nur~ . Haha. Cenggitu lah lebih kurang. Huhu. Dahlah bersebelahan dengan tandas. Tapi so far tadi tak berbau pape. So, okay lahh J. Dahlah kena kongsi kelas dengan budak petang. Grr -,- Konfem kotor kelas tuh ty.


Hahh. Lupe eden. Tadi kitorang ade buat rombongan bergosip ke kelas 3KAA. Hee. Takde lah gosip sangat. Kitorang pergi kelas tuh sebab nak lepak-ing dengan cikgu Ida. Rinduu gituww. Sesambil tuh aku melepaskan rindu lah kat kelas yang ade banyak memori tuh. Takkan aku lupekan lah memori tuh. Foreber~ Hihi. Bila terkenang balik kan kenangan2 tuh. Pehhh. Nak mengalir airmata nih. L takyah lah cte lagi. Emm, overoll okay lah kelas tuh. Nak buat cemane. Terima jeq lah seadanya. J . Hihi. Okayy. Wa tired dah nie. Hee. Byep. Wasalam.

Okeyy sudahh . Hihi