Random stories n.n

Assalamualaikum and Hai reader :>
Whatsappzzz guys? Hee. Wempitzz pulok. Harhar. Hope sihat walafiat :)


Today, I would like to post baut Larian Daya TD2. Ekceli larian tuh semalam tapi aku baru terhegeh-hegeh nak post pasal tuh. Obviously aku nih slow. Harhar. Tapi ape pun aku dah post pasal larian tuh. Am I right? Ooyeah :D


First of all, aku nak cakap yang aku nervous nak lari mase larian daya tuh. Taktahu kenapa aku boleh nervous pulok. Haha. Pagi tuh kitaorang gather kat dataran before gerak ke padang. And kat situ jugak lah aku jumpa Aina Syazana comel. Hihi. Dah lama kut aku tak jumpa dea. Tapi aku takde r banyak sangat cakap dengan dea. Yelah Aina kan tengah sibuk have a chit chat dengan besties dea. So aku taknak kacau dea. And masetuh jugak lah Cikgu Rozi bagi kertas yang tertulisnya nama, kelas and rumah sukan. Kertas tuh as usual lah kalau ade larian, kena pin kat baju sukan. Sorang dapat dua helai kertas. Cikgu cakap satu kertas pin kan kat baju and satu lagi simpan. In case kalau kertas yang attach kat baju tuh tercicir ke ape, boleh lah guna kertas yang lagi satu tuh. Good idea aite? Hee.


Kay lepas dah pin kan kertas tuh, berbual-bual lah. Berbual punya berbual. Tetiba ade akak rumah Jingga nih datang dekat kat aku and Dba. Dea bagi gula kat kitaorang including Afifa. At the first aku ternganga r. Ye r tetiba je bagi gula-gula. Peliks. Rupanya rumah Jingga dapat gula-gula. Dahlah warna oren jugak gula-gula tuh. Harhar. Setahu aku, aku tak makan lagi gula-gula tuh. Now, I wonder. Where's goes the sweets eh? --' Harhar. Nanti ah aku cari balik kat dalam beg pink aku tuh. Hee.


Lepas dari tuh, semua pelajar kena gerak pergi padang. Ade senamrobik bro! Haha. Kaylah, quite fun jugak lah. Tapi aku paling suka lagu dea. Embun pagi... yang lembut.... Menyentuh pipi yang gebu..... Harhar. Nyanyi pulok aku time-time mendung nih. Hee. Kay nuff. Lepas buat senamrobik tuh, aku ade nampak sorang budak nih. Budak tuh pakai baju sukan warna merah. Seluar pulak merah hitam. Kay aku rase aku dah lame kut tak tegur dea. Same with him too. Maybe dua-dua segan nak tegur kut. Aku nak tegur dea time tuh tapi aku tengok dea tengah rancak berbual dengan Dhabitah jea. So, aku hentikan lah niat aku nak tegur dea u.u Tapi semalam kitaorang dah start mention together kat twitter. Yeah, good sign isn't it? Tanda bahawa friendship kitaorang akan berkekalan foreber! Hewhew. Hope so. Aminnnnnn~ ^^


Kay lepas incident tuh, perempuan get ready kat depan pagar sch untuk dilepaskan. Tapi seksa dhoe tunggu. Orang tengah berdebar-debar nak lari nih. Haha. Tak lama lepas tuh, all of the girls dah dilepaskan. Yang lain tuh aku taknak cte lebih ah. Yang paling tak disangka-sangka kan ialah bila aku dapat medal. Tak salah aku, aku lari and sampai sch dapat nombor 16. That's for sure. Tapi tup-tup name aku kena panggil amek medal kat depan. Wa terkejut gila time tuh. Serious. Kat medal tuh tertera 'Perempuan 18 Keempat belas'. Haha. But overoll alhamdulillah lah. Finally dapat jugak medal. Hee.


Lepas daripada larian tuh, badan aku semua sakit-sakit. Kay sakit yang teramat Y.Y Terasa bila aku tengah solat especially time rukuk. Rase macam nak tercabut kaki aku. Ape yang jadi nih pun angkara aku sendiri. Lupa buat cooling down lepas lari. Padan lah muka kau, Hairatul. Terimalah akibat daripada kelupaan kau buat cooling down. Pity mee :'(


*Unrelated picture*


p/s : Aku happy sangat dapat medal tuh. Alhamdulillah :'D . Baut the previous photo. That's my crush. Tapi aku takde r stalk dea sangat. Minat like that jea. He's quite good looking :> Kay that's all for random stories today. Byebyebye. Wasalam reader :')
Okeyy sudahh . Hihi