Them :')





Assalamualaikum :) Lama betul aku tak menaip kat sini. K jawapan common ah, busy, takde masa. Hehe. Actually aku kekok menaip kat sini dan kekekokkan itu membuatkan idea ku yang tersusun rapi hilang begitu saja bagai ditiup angin kencang. Haha aku merepek. Okay dah lama tak merepek kat sini so, sekali sekala apa salahnya kan? Hihi. Okay sudah ayra cukup.


Post nie sebenarnya pasal orang-orang yang aku rindu. Post gambar jelah yang banyak hehe. Nak buat cemana. Rinduuuuu :'(













Okay aku rindu mereka mereka di atas :( Ada yang aku kenal and ada juga yang tak. Tapi, dorang memang baik. Baik belaka okay. Tak tipu. Hehe. The most important is, muka dorang berseri-seri. Nur agaknya kan? :-) Aku nak dorang tahu yang aku bangga sangat dapat kenal dengan dorang semua. Dapat tidur kat sana. That were the best memories ever! Bukan semua orang get the chance to get know them and get to pergi sana tengok how budak asrama belajar. Kat sana lah baru aku tahu pasal prep. Sebelum ni prep pun aku taktahu haha k jangan gelak lelebih :p Okay, postku sampai disini saja. Kalau ada umur yang panjang plus masa yang terluang, in shaa Allah akan post lagi hehe bye assalamualaikum semua (:



Okeyy sudahh . Hihi