Happy Eid Fitri (:







Assalamualaikum pembuka bicara,
Harap semua tak muak membaca.


Lol. Laugh at that pantun. Haha. Aku memang lemah buat pantun. Tapi kalau men-try takpe kan? Hehe. So, assalamualaikum. Lama rasa tak log in blogger. Due to problems that I cant avoid. So, pardon me. Hihi. Kesempatan ini aku nak memohon maaf pada semua orang. Tak kira muslim or non-muslim. Segala salah yang kita buat tak mengira muslims atau tidak kan?



#SelamatHariRayaTo my both parents, my sisters Hairatul Anisa, Hairatul Atiqah and my brothers Muhammad Amir Haziq, Muhammad Amir Haris and all muslim dan muslimah. To my beautiful, gorgeous and kind-hearted friends, Hafidzatul Aduwiyah, Nur Amirah, Nafatila, Nuren Izzati, Izlin Nadirah, Nurafifah and all ex 3KAA 2011 :') . Hope raya tahun nie gonna be a 'beautiful' raya to all of you. Love much xx. Pada kawan-kawan sekolah rendah and sekolah agama, Happy Eid Fitri :) Rinduu gilaaaa kat korang :'( Pada Mohd. Harith, selamat hari raya awaaaaak :') Take care. xx. Hehehe.


Post kali nie ringkas je. Taknak orang muak baca blog nie time raya *cough* *cough* Hahaha. Tahun nie, sudi sudi lah ya datang rumah. Beraya je. Tapi beritahu dulu. Jangan main terjah je. Yelah manatau aku takda kat rumah ke. Ajak lah reramai datang rumah. Hahahaha.


Haa, tak lupa juga. Yang ambik PMR and SPM tu, jangan sakan sangat lah beraya if boleh. Berpada pada lah. Buku jangan terus dicampak bila nampak kuih raya or duit raya. hehe. Goodluck in PMR and SPM! :-) Haha aku nie cakap orang jeh. Yang aku nie naik cuti raya dah lah terus exam dengan tak study nya apa-apa. Lagi teruk -_____- Haha. tapi aku akan study. Takkan aku tak study langsung pula kan? Dah pandai sangat lettuw :p Wish me luck k for my ujian 2 :)









HAPPY EID FITRI :') 
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Okeyy sudahh . Hihi