Modnar seirots.



tengok gambar kat atas tu hihi comel kan? haha


Assalamualaikum & salam ukhuwah.
waktu waktu macam ni memang waktu yang paling sesuai untuk curahkan idea di blog. Pada aku lah haha. Pada orang tu kurang pasti. Apa-apa pun, aku sudah ada di sini. Meluangkan sedikit daripada masa ku untuk update blog ini walaupun esok sekolah (sekolah ganti) hehe.

Okay, today topics are all about modnar. Tahu tak modnar tu apa? tak tahu kan? haha apalah. Itu kan 'random' dalam versi terbalik hehe. Apalah aku ni. Merepek je tahu haha. Takapalah. Once in awhile omputeh kata :p

Let's start with...... yaa larian daya. Hm, larian daya like what yang aku harapkan sebelum ni is nak dapat medal but unfortunately i didnt get it for this year. I only managed to get the 21 st place. So sad but accept His qada' & qadar :-) Maybe sebab last year dah dapat kot so, tahun ni tak payah dapat lagi hehe. Apa-apa pun, larian daya was just okay. Penat tu memang lah penat kan tipu lah kalau tak penat haha. So, tahun ni rumah merah menjuarai larian daya dengan mata terkumpul.... hm berapa entah haha (serious gua tak ingat) then, diikuti oleh rumah biru, jingga, ungu, kuning and the last is hijau. Kuning sekarang dah naik satu tangga dah waahhh dah ada kemajuan hehe. Bagus ah kan at least tak berada di takuk yang lama. While rumah merah pula (my ex rumah sukan), tahniah! haha apa function seh aku tulis in bracket tu hehe.

Now, move to test1. Hm alhamdulillah! hihi. Semua dah dapatkecuali bio. Haa, takutnya aku takutnya.... Elak failed je kan nanti haaaa rosak result nanti hm tapi nak buat macam mana itu yang telah aku usahakan. So, aku akan redha. Hm i will try to. Tapi memang bersyukur sebab result pun booleh tahan juga lah. Tak bagus sangat tapi tak teruk sangat. Average ah. So sekarang tunggu markah bio je. Haihhhhhh seram :< Pray for my bio!

Tadi baru je lepas jengah blog Filz hihi. Rupanya dia ngutuk aku tu haha tak ada lah kutuk sangat. Dia teringat kat aku tu tahts why lah dia ada tulis pasal aku even sikit ah haha. Perasan pula. Ini kalau dia baca ni, tak memasal kena marah :p hehehe jangan marah eh Filz. Filz kan comel (lah sangat) hehehehehe.

Okay, so that's for today. Esok sekolah! hahahaha selamat malam, goodnight, lailatul saa'idah. Ampun & maaf kalau ada terkasar bahasa sepanjang post yang entah apa-apa ni hehe. Undur diri dulu & moga hari esok dipenuhi dengan barakahNya. Assalamualaikum waramatullah hiwabarakatuh :-)


Say it (:


Okeyy sudahh . Hihi