2011 The best Year Ever :>

Assalamualaikum ^^ As you all know harini dah masuk tahun 2012. Tahun yang baru untuk aku memulakan alam persekolahan tanpa 3KAA. Me means not all of them. Izlin dah pindah KL. Em, lepas nih taktawu siape pulak yang pindah. Seriusly, aku taknak dorang pindah. Tapi nak buat cemane. Dorang kan nak pergi sch baru. Tapi korang jangan lupakan kte taw ty. Don't lost contact eah? Hee. And take care too. :)


 Yeah. aku rindu saat2 kita bersama. Belajar bersama, makan kat kantin bersama, main bola jaring n bola tampar kat padang bersama, kena marah bersama, kena denda bersama, kena struggle bersama untuk PMR, kena ceramah bersama, jadi kuli bersama, gelak besar bersama, n macam2 lah. Rindu gle saat2 tuh. Rindu nak berkumpul macam dulu. Lepastuh lepak bersama lepas habes kelas. Rindu nak bertugas bersih kan kelas. Rindu nak dengar orang menjerit suruh bertugas. Hihi. Rindu jugak nak buat bising. Nak berbual time exam. Haha. Rindu nak tidur time exam sivik. Rindu nak tidur time belajar sivik. Rindu nak pergi solat kat surau. Rindu nak belajar KKQ kat Makmal Komputer. Rindu nak pergi Lab time cikgu Ahmad. Rindu nak pergi bengkel time cikgu Razali. Rindu nak pergi library. Rindu nak pergi Bilik Media. Rindu nak buat rombongan pergi Bilik Guru. hewhew. Memang banyak sangat benda yang aku rindu time 2011. Banyak sangat.


Time PMR pown rindu jugak. Rindu nak rase nebes sebelum amek paper PMR. Haha. Rindu nak lepak kat foyer. Rindu nak study last minute. Rindu nak tergopoh gapah naek dewan. Rindu nak duduk belakang Aina. Rindu nak duduk depan Mai. Rindu nak pergi tempat Adibah. Rindu nak rase lega lepas habes amek paper PMR. Rindu nak rase menyesal. Rindu nak check paper PMR sama2 ngan syafiq. Hewhew. And ofcouse rindu nak amek PMR. Hehe. Tapi takde lah rindu mane. Hoho. Kenangan yang akan aku patri dalam hati selamanya~


Tadi baru jeq lepas bace entry baru Mira, Izlin n Awinn. Yeah. Dorang semua post pasal tahun 2011 yang paling best sekali. And me agree with them :) Maybe bukan tahun yang best bagi orang lain. Tapi ianya tahun yang paling best pada aku. Tahun yang mampu buat aku tersenyum. Tahun yang mampu buat aku menangis. Tahun yang boleh buat aku ketawa seorang diri *me not crazy kay*. Tahun yang buat parents aku berbangga dengan aku. Tahun yang penuh dengan. . Okay tak terkata aku. Aku rase tahun nih lah tahun yang meaningful bagi aku. Kenapa lah harus aku tinggalkan tahun tuh. :(




 Selamat Tinggal 3KAA :(


p/s : Selamat Tahun Baru :> Mulakan tahun ini dengan Bismillah. Wasalam ^^
Okeyy sudahh . Hihi