My secret

Assalamualaikum ^^ Hi guys *lambai kaki* Hoho. Feeling well? No? Kalau tak, pergi jumpe doktor kay :p Okay. Nuf. Haha. Emm, harini aku nak storymory pasal ape yang aku rase selama nih. So kalaw taknak bace isi hati aku, korang dengan segala hormatnya dipersilakan untuk tekan X kat atas sekali belah kanan korang. Simple right? Yeah simple like ABC. Wiwi.


Okay let's get started. Actually aku cerita secret nih. Secret nih takde kena mengena pown dengan yang hidup, pengsan, koma, lumpuh ataupun yang dah arwah. Tapi kan, aku takut lah. Takut secret nih terbongkar. Emm, actually aku nak cakap yang aku sayang sangat kat kau. Ya kau. Ehh, bukan kau. Sebelah kau tuh. Takde orang eah? Haha. Maknanya bukan kau lah. Huu. *gurau tahap extreme* Haha. Okey. Aku promise yang aku akan beritahu korang sape yang aku sayang tuh kay? Kihkih. Tapi sebelum tuh bagi lah aku cerita sikit pasal sayang aku tuh. :p


Awak. Jangan lah tinggalkan saya. Saya kalau boleh taknak lepaskan awak. Taknak awak berlalu pergi dibawa arus transformasi. Seriuz. Tapi awak taktahu pown pasal isi hati saya nih. Isi hati yang hanya mampu saya pendam. Nak luahkan pown kat sini. Kesian kan? Emm, tapi takpe. Saya tak kesah. Luahkan kat sini pown dah memadai bagi saya. Hewhew. Kalau boleh saya nak awak sentiasa dengan saya. Sebab saya sayang awak. Dah banyak dah kenangan yang terukir. Terlampau banyak. Sampai nak patah kowt jari saya nih kalau nak menaipnya kat sini.


Korang nak tawu tak siapa? Okey aku beritahu. Actually. . aku. . aku sa. . yang. . sayang. . kat. . tahun 2011. :'( tskk tskk. Sedih taw. Kalau boleh aku taknak 2011 pergi dari aku. Tapi 2011 dah pergi tinggalkan aku. Dah dua hari dah. Sampai hati 2011 T.T . Kalau nak boleh stop kan masa yang tengah berlalu nih. Mesti dah lama dah aku stop kan masa. Tapi nak buat cemana. Life must go on. Even orang yang kehilangan orang yang tersayang tuh pown boleh move on. Apatah lagi aku. Betul tak? Yeah. Memang aku dah kehilangan 2011. Tapi aku takkan pernah kehilangan kenangan bersama 2011. Never! Sebab kenangan tuh aku dah patri dah dalam hati aku nie. Kecuali lah kalau aku ditakdirkan hilang ingatan ke pe kan. Lain lah. Hehe. 2011, here a few words for you. :>




Dear 2011,
I want you to know that i will never forget you.
You are the best year ever in my life. So far. Hee.
Too many memories created. Too many things happened. Happiness :) Sadnees :( n etc.
And for 2011 too, a year that have made both of my beloved parents proud of me, my fabulous family proud of me, my cherish teachers proud of me, and also my awesome friends proud of me. A big thanks from me to all of you. :>
Lastly i want you to know that no matter what happen, i will never ever forget the memories. I will remember till the end of my life. If God will it :)


And sebabkan aku terlampau sayangkan 2011, sampai barang-barang sekolah aku pown tak siap lagi. Wiwi. Buku teks tak sampul. Stationary tak beli lagi. Feel pown takde lagi nak tempuh 2012. Hehe. Tapi pape pown i'm still in the process nak dapat kan feel 2012. Wuhuuu~


So inilah secretnya. Secret yang aku pendam. Hehe. Secret lerr sangat. Kan aku dah cakap awal-awal tadi. Yang korang dipersilakan untuk tekan X kat tepi tuh kan. Jangan cakap yang aku tak cakap awal-awal tadi eah. Kang tak memasal orang jalan pakai kaki, korang jalan pakai tangan. Wuhuuu~ Hehe. Lekluuuuuuu~ Wa gurau jeq lah. Jangan amek hati eah? Hihi.


p/s : Sori kalau entry kali nie mem-boring-kan. And sori jugak kalau entry nie merapu meraban. Tapi kesah pulok wa -.- Hehe. Peace ^^V Wasalam :>
Okeyy sudahh . Hihi