Congrats guys :)

Assalamualaikum and Hai. ^^


Sorry sebab dah lama tak update blog. Cehh, bajet jeq ade orang yang tengok blog aku yang tak seberapa nih. *mintak simpati* Tenenenene. Haha. Okey. Aku dah lama tak update blog bukan kerana aku MALAS kay. Aku tekankan yang aku tak MALAS. *poyos* Actually. . . *kerek.jpg* ouhhh, well. Biasa lah budak sekolah. Homework double konfirm berguni. Haha. Am I right? Ooyeah :D


Pada entry kali nih, aku dah tak nak story pasal sekolah. No more story about school key. Hoho. Tapi overoll everything were just fine. Praise to Allah :) Hihi. Yang aku nak cerita sekarang ialah member-member yang akan keluar nanty. Ohh man. This topic makes me wanna cry :( . Enough of that. Stop crying, and be strong. Yeah :D That's Ayra. Haha. XD


So kepada Husna, Aina, Salaam, Syafiq dan yang bakal pindah tuh, here some words for you all :)

Take care kat sekolah baru. Jangan nakal-nakal. Ingat lah kitaorang yang tertinggal kat sini. Hihi. Jangan sampai ter-lost contact taw. Kalau lost pun, cari lagi sampai dapat contact. Cehh, cruel gila wa. Hehe. Gurau jeq :) Tapi hopefully tak lost contact lah en. Study leklok taw. Tahun nih bukan untuk honeymoon segala bagai. Study, study, study jeq taw. Cehh, takde lah sampai centuh sekali. Hehe. Jangan study jeq memanjang. Tak elok. Boleh pecah kepala. Haha. The most important is solat. Jangan lupa solat fardu lima waktu tuh. Cehh, dah macam ustazah. -.- Pape pun congrats guys :) I love you all and i'll never forget you all :) Friend forever key?


Aku jugak nak cakap yang aku tak dapat sbp. Melna suruh aku buat rayuan untuk mohon SMKA. Tapi sains teknikal. Awal-awal aku cakap yang aku tak berani nak amek sains teknikal. So, mayb aku tak mohon kowt. Or mayb aku mohon sekolah lain. Cehh, kalau bisa. Hehe.


Harinie banyak benda jadi. Salah satu nya ialah aku menangis. Bukan menangis sebab Syafiq nak pindah. Aku menangis sebab lain. Rase berdosa pun ade. Macam tak guna seyy hidup. And bab yang Syafiq nak pindah tuh, takdelah aku tak sedih langsung. Menipu benor tuh. Aku sedih lah jugok. Yelah, dea kan nak pindah. Aku admit yang aku sedih lah jugak. Haha. Pape pun take care kay Syafiq. Jangan lupa orang kat sini *poyos* Hewhew.


Aku suka gambar nih ^^. Pandai gegirl wa edit. Heheh.

p/s : Byebye guys *lambai tangan* Take care again. Hehe. Just a short entry :) Wasalam :')

Okeyy sudahh . Hihi