Saying Goodbye. . .

Assalamualaikum. Hai :-) *lambai tangan* . Harhar.


Feeling well? No? Haha. Do I care baut it? Hihi. Okey JK. Pada entry kali nih aku nak cerita lagi pasal member-member bertuah aku yang dapat tawaran pergi asrama. Either to Sekolah Menengah Kebangsaan Agama (SMKA) or Sekolah Berasrama Penuh (SBP) or Maktab Rendah Sains Mara (MRSM). Yeah, congrats again guys! Cehh, terlebih happy pulok aku nih. Wait a sec, am I happy? Yes. I do. Sebab dorang dapat masuk asrama. But on the other side, Im not happy. And yet Im sad. Yes. So sad. :'( Sebab korang akan pergi. And bila korang pergi, double konfirm aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu korang. Tak tipu kay. Im very, very, very serius.


Hope korang tak lupakan kita. Pehlish sangat sangat. Kita tak tawu ape akan jadi kalau korang dah lupakan kita. Kita kan kawan. En, en? Hihi. Korang jangan risau. Kita takkan lupakan korang. Even kawan time tadika puns kita boleh ingat. Ini kan lagi kawan mase Form1, 2 and 3. Fyi kita nih bukan jenis orang yang senang sangat lupakan kawan. So, InsyaAllah kita akan ingat korang selalu :') Cuma kita nih malu sikit nak tegur lah. Hee. Tapi jangan terus label kita nih sombong taw. Bukan sombong cuma malu je kowt. So pehlish jangan label kita nih sombong.


Pay attention! Im not snobbish okey. Kepada orang yang panggil aku sombong tuh, nak keno penumbuk aku ke? Sesodap mulot hang jeq panggil aku sombong -.- Grrr, i hate it so much! Sekarang bile aku nampak kau kat sekolah jeq, aku rase macam nak jeling jeq kau. Tapi aku takbuat phun centuh. Sebaliknya aku still senyum kat kau. Aku try nak senyum seikhlas hati. Namun, tak berjaya. So maknanya yang aku senyum and tegur kau selama nih hanya kerana nak tutup mulut kau daripada panggil aku sombong. Yeah, im telling the truth. The TRUTH!


Haha. Okay enough of that issue. Sekarang nih aku rase takut. Sangat :/ Ini kerana kedengaran bunyi mercun yang hanya kat belakang rumah aku JE. Bunyinya yang agak kuat itu telah nye phun adoyy menakutkan aku. Ya Allah. Agaknya cenggini lah rasenya orang-orang kat Palestin yang kena bom dengan Israel yang sucks -.- Ditambahkan lagi dengan bunyi tembakan yang seakan-akan bunyi mercun nie. It's really scared me out. :/ Apatah lagi orang kat Palestin tuh. Mesti lagi takut kan? :/ Semoga Allah melindungi mereka semua di sana. Aminnnnn~


Kepada Aina Syazana, Abdullah Salaam, Nur Husna, Nura Amalyna, Muhammad Syafiq and yang lain jugok tuh. . .

Please take care. Jangan lupa kita taw. Especially Syafiq. Mwehehehe. Sy takkan lupakan awq lah. Sy janji. Kecuali lah sy nie ditakdirkan hilang ingatan. Tapi harap-harap benda cenggitu tak jadi lah. Don't worry pasal sy kat sini kay. Im alright walaupun sebenarnya tak. :( Mesti sy akan rindu suara awq tuh. Lepas nie bila pandang belakang kat dalam kelas jeq, awq dah takde dah. Dah takde dah orang yang akan panggil name sy dari belakang meja tempat sy. Rindu jugak nanty nak bercakap dengan awq face-to-face. Sebenarnya kan awq. Sy taknak awq pindah. Macam yang awq cakap. Semua sekolah sama. Depends pada orang tuh sendiri jeq actually. Tapi kan awq, sometimes environment, surrounding effect pada kita. Maybe kat asrama environment nya lagi okay daripada kat sini. Who knows right? And surrondingnya phun rasenya okey jugok kowt. Yelah. Kat sana semuanya pandai belaka. Insyaallah attitude phun belaka. I mean baik. Mwehehe.


Lahai banyaknya yang akan aku rindu. Tak termasuk lagi rindu pada Melnott. Tuh lagi banyak tuh. Entah siapa lah yang akan duduk sebelah aku kat kelas ty. Kalau Adibah tuh aku memang mengharap sangat r. Tapi dea nak pindah. Cuma tak tawu jeq bila. :( Melna, kita rase kita tak mohon SMKA JB lah. Sebab sains tulen kan dah full. Tinggal teknikal jeq. Awal-awal kita cakap, kita tak ade bran nak amek teknikal. Jangan risaukan kita kat sini. Insyaallah kita tak keseorangan :) Btw study leklok taw kat sana. Jangan pernah lupakan kita. Taw, taw. Hehe.


Wanie and Melnott. I love them :')
Mai! Take care :)
How cute he is. Hihi. :*) Jangan lupakan sy taw.

p/s : I'm gonna miss him :'( Take care again guys! I love you :') Wasalam. .

Okeyy sudahh . Hihi