FirstFriday in 2012 :3

Assalamualaikum w.b.t :)

Hai ^^ *as usual melambai tangan* Hikhik. Name aku Hai. *tak tipu k* Okay ignore that -.- So cemane sekolah? Okay? Tak? Lahai kenapo pulok? Mesti tadak kawan nie kan? Alalala. . Kesian. . Hihi. *apesal gedik semacam nie -.-* Emm, I bet some of you have your own best day last week kan? Mungkin Hari Rabu. Khamis. Ataupun Jumaat. Kan? Kan? Huhu. Yeah. Aku nak cerita pasal hari yang aku rase best bagi aku last week. Iaitu hari Jumaat. Almost that day aku asyik gelak jeq. Kenape aku gelak? Ofcourse lah sebab ade something yang lawak sampai aku asyik gelak jeq. Am I right? Ooyeah :D


It all started time PTQ kat sekolah. Yeah. As you all know setiap hari jumaat mesti ade bacaan yaasin kan? That moment takde bacaan yaasin. But ade ceramah agama. Sebelum ceramah, bace Asma ul Husna. Yeah, aku rindu nak bace semua tuh. At last dapat jugok bace. Kalau bace sensorang tak best. Bace berjemaah baru syokk. Hihi. After dah habis bace Asma ul Husna, ceramah pun start. Kali nie Ustaz T yang bagi ceramah. Ustaz ceramah pasal macam2. Pasal remaja zaman sekarang lah. Yelah. Remaja sekarang kan suka lagu yang rancak2. Dah tak suka sangat lagu2 nasyid semua tuh. Ustaz siap nyanyi lagu Yuna lagi. Ini tidak adil, tidak adil. That moment iz so berdekah XD Hahahaha. Ustaz menyanyi tuh weyy. But actually Ustaz nyanyi pun sebab Ustaz taksuka kan lagu tuh. Haha. But pape pun its so funny. Banyak lah yang Ustaz ckap lagi dalam ceramah tuh. Yeah pada aku ceramah tuh paling best for the First Friday in 2012. Hewhew.


Lepas dah habis ceramah tuh, kitaorg pun masuk kelas. Aku pun countdown untuk rehat jeq mase tuh. Hekhek. Normal lettuww as a student. Am I right? Ooyeah :D Okay. Time recess. :DD Hewhew. Buat mase nih takde loceng lagi. Okay aku rindu bunyi loceng sekolah :( Emm, time rehat aku takpergi kantin. Sebab sesak weyy. Pehhh, agak serik kowt pergi situ. Haha. So secara kebetulan my love ajak aku pergi koperasi. Suruh teman dea pergi beli buku. Lahai. . Kena teman jugak ke? Ofcourse lerr. She's my love forever~ Yeah she is Adibah <3 Hewhew. So aku pun pergi lah koperasi bersama Adibah n Melna. Lepas dah habis beli buku tuh, Adibah nak pergi bilik guru. Okay kiteorg pun teman dea. Sebab time tuh rehat tak habis lagi. So merayap lah. Hehe. On the way nak pergi bilik guru aku terserempak dengan kawan lama. Kawan mase primary school. Aku tegur lah Hai kat dea. Dea boleh senyum jeq like aku nie macam nak usha dea jeq. Whatthe --' Obviously dea memang dah lupakan kita. Haha. Tapi yang kelakar nya bile dea fikir aku nak usha dea. Ahh, tkde maknenya aku nak usha dea. Start drpd incident tuh, asyik ternampak dea jeq. Bile ternampak dea aku ngan Melna akan gelak sebab teringat akan incident tuh. Haha. Ape punye kawan lahh.


Lepas drpd incident tuh, masuk kelas. But kejap jeq. Sebab ade orientasi kat Bilik Utiliti. So boring -___- Naseb baik 2hari jeq orientasi tuh. Alhamdulillah. Hewhew. Okay aku taknak cite pasal orientasi semua tuh. Tak interesting pong -.- . Nasib baik lagi sekali sebab Hari tuh hari Jumaat. So orientasi tuh kejap jeq. Yeayyyyy :D. Haha. Pejam celik, pejam celik dah habis dah orientasi tuh. Haha. So aku pun balik.


On the way nak keluar sekolah, terserempak dengan budak 3KAA. Sempat menyakat lg. 'Ehh, budak 9A lah' 'Budak pandailah' 'Dapat lalu sebelah dea pun jadilah' Errrr -.- Aku tak suka org ckap cenggituw. Aku pun manusia biasa kay. #Notethat . Lepas dah habis semua tuh. Aku pun balik rumah. Tapi sebelum tuh ade gelak kejap lah ngan Mai dalam bas. Pasal sorang budak jakun nie. Haihhhh -______- Ape pe jeq lah dea nie. Hehe.


p/s : Maybe entry nie tak cukup menggambarkan betapa suka nya aku haritu -.- Okey then. Wasalam ^^
Okeyy sudahh . Hihi