//School is approaching

Assalamualaikum n Hi ^^


I bet that korang mesti dah busy sekarang nie kan? Oh well. As you all know, esok kan dah bermulanya alam persekolahan. Confirm ade yang tengah busy prepare itulah inilah for esok right? Wiwi~ Pandai jugok rupanya aku meng-guess kan? Huhu. And pada budak yang duduk asrama tuh mesti dah start packing barang nak balik asrama. Kesian korang. Ade yang taksanggup tinggalkan family dorang n so on. Be strong hostelian :) Hihi


So bile sekolah secara rasminya esok, maka masa untuk online pun dah terhad. Mahu taknya. Kalau sekolah dah start, gerenti waranti ade homework punya lah. Tak kira lah ciput ke, berlambak ke kan? Masa pun akan banyak kita habiskan untuk siapkan homework kan? Yeah that's right. Ten marks for me. Hekhek. Ty timeline kat twitter pown akan slow. Tak penuh dengan budak sekolah lagi. Yang ade budak yang dah habis sekolah jeq kan. Haha.


So maybe aku akan jarang online. Or maybe aku akan hanya online Hari Sabtu n Ahad jeq. Tak pun aku juz Hari Ahad jeq. Tak pun aku tak online langsung. But it's okay. I'm fine with it. Kalau aku online pun, kang terbengkalai homework aku ty. Takkan aku nak postpone kowt. Makin bertambah lerr nanty. Tak sanggup aku weyy. Hihik. Tapi as a student, takkan tak penah postpone homework kowt? Even aku pun penah. Apatah lagi korang. Hwihwi.


So get ready guys. Get ready dengan homework yang menggunung dan bertimbun-timbun dari cikgu-cikgu korang nanty. Haha. Kenapa lah wujud homework eah? *thinking.jpg* Emm, pada kefahaman aku lah homework nih sebagai exercise untuk kita. Korang fefaham jeq lah eah. Tak payah aku nak terangkan pasal tuh kat sini. Hee


Get ready taw. Kang nanty ade yang takcukup tido pulok an. Angkara buang masa sampai homework pun buat pepagi buta. Ade jugak yang terkejut beruk kang ty bile cikgu bagi homework berlambak. Dude, it's normal. Tak sah kalau dah jadi student tuh takde homework langsung kay? Hihi. Don't kay. Lumrah student. Best pe. Adventure sikit.


Eh, baru wa perasan. Ade anafora kat enrty aku kali nie. Korang perasan tak? Anafora pun taktaw ka? Ayoyo. . Anafora tuh pengulangan di hadapan. Cuba jenguk stanza 2, 3 n 4. Ade SO kan kat depan? Yeah tuh lah anafora. Wiwi~ *bajet bagus pulok* Hehe. Okey. I think that's all for now. Ty I contunue continue
Okeyy sudahh . Hihi