Creepy moment. . .

Assalamualaikum. Hai you ollz! (:


Pehhh, dah berhabuk gila blog aku nih. Ohh, my dearest blog. Maafkan aku. Aku tahu aku dah tinggalkan kau selama beberapa. . . Aku tak ingat bila kali terakhir aku post. Mwahahaha. Aku nih pun satu. Dah lah curang pada blog aku nih. Aku asyik dating dengan Twitter jeq. Kay I'm so so so so sorry blog. . :( Nasib baik lah blog aku nih tak merajuk dengan aku. Hewhew.


Kay back to topic. Harinih, aku mengalami satu kejadian yang menakutkan. Yang buat aku menggeletar satu badan. Yang buat aku nak menangis ketakutan. Yang buat aku menyesal akan dosa-dosa aku dan terus rase hidup aku dah tak lama. Yang boleh buat aku mati terkejut. Kay that moment aku rase macam 'Adakah aku akan hidup lepas nih?' Aku taktahu kenapa persoalan tuh always berlegar dalam minda aku bila terjadinya kejadian yang sungguh creepy tuh.


Actually lately nih ade berlaku satu perompakan kat Econsave. Econsave tuh pun tak jauh mane dari rumah aku niah. Sejak dari kejadian rompakan tuh, aku rase takut nak keluar rumah. Ofcourse lah takut. Dah lah aku nih perempuan :/ Gila tak takut. Harhar.


Kay the actual incident happen tadi bila aku tengah buat homework kat ruang tamu. Lebih tepat depan tv. Hihi. Taktahu kenapa aku rajin sangat nak buat homework masetuh. Maybe sebab berguni kot homework masetuh. Haha. Tengah syiok-syiok aku buat homework, tetibe Anisa panggil aku. Dea ckap ade org pulas tombol pintu, pastuh terus blah. Pehh, creepy siot. Lepas ade org yang try pulas tombol pintu rumah aku tuh tadi, tetibe ade org macam lalu lalang depan pintu rumah aku. Ingatkan kucing. Tapi bila tengok bebetul, tuh kaki org sebenarnya. Kay aku start takut time tuh :/ Nak sambung buat BM pun tak senang, Sebab asyik dok terfikir pasal incident tuh jeq. Dahlah masetuh mak aku and Atiqah tengah tidur. Ayah aku dengan Amir pulak keluar tengok bola. Tinggal lah aku dengan Anisa and Ayis. Bertambah-tambah takut lah aku masetuh.


Kay lama lepas tuh, macam ade bayang org kat depan pintu lagi. And then kebetulan mak aku tersedar dari tido. Anisa terus cakap yang ade org try nak pulas tombol pintu tadi. Aku pun cakap cenggitu jugak kat mak aku. Tapi mak aku watlek, watcool jeq. Sedangkan aku dah gelabah gila. Tetiba ade org ketuk pintu. Mula-mula perlahan. But makin lama, dea ketuk makin kuat. Mase tuh aku dah panik. Menggeletar satu badan. Aku terus call ayah aku. Aku cakap ade org nak try masuk rumah. Masetuh memang aku gila takut sangat. Mak aku bukak lah pintu and then. . . . . . . . .


Rupenya tuh adik aku, Amir. Menakutkan orang betul lah! Dahlah tak beri salam mase ketuk pintu. Pastuh pulas tombol pintu and then terus blah centuh jeq. Mane tak org fikir bebukan. Kalau lah masetuh perompak ke, org gila ke. Aku taktahu lah ape akan jadi. Nasib baik lah pintu and pagar kunci. And nasib baik jugak tuh adik aku. Bukan perompak or apepe. Aku bersyukur sangat-sangat yang ketuk pintu tuh adik aku. Ya Allah Y.Y Memang aku rase takut gila time tuh.


p/s : Jangan lupa kunci pintu rumah korang kay. Anything can happen walaupun benda tuh kita taknak ia terjadi.  Pada girls pulak, please take care yourself no matter where you are. Hihi. Kay bye. MorNight guys (: Wasalam ^^
Okeyy sudahh . Hihi