This week. .

Assalamualaikum :) Hai, hai! *lambai tangan* Rindu lah kat blog :( Tskk tskk.


Kay stop that drama. Haha. Harinih aku nak cerita pasal 'this week'. Yeah, this week kay. Haha. Minggu nih bervariasi benda, hal yang jadi. And one of it is latihan larian daya. Aku masetuh lari dengan Nafa. At the first kte berdua taknak pecut. Tapi last-last pecut lah jugak. But takdelah pecut macam laju sangat. Sebab masetuh kteorg ABC. So tak berapa larat sangat. Lari lah senang cakap. Kalau pecut tuh, laju benor jeq bunyinya. Harhar.


So, kte lari berdua jeah. Kekadang dengan Dba. Fey tak lari dengan kteorg. Dea dah pecut dulu dah mase first-first. So dea dah kat depanlah kan? Hihi. Memula ingatkan route time latihan tuh route real larian daya. As yg AMIRAH LOKMAN cakaplah. Punyalah gabra aku masetuh fikir. Ye ah. Jauh kot route real larian daya. Aku fikir r. Larat ke aku nak lari? :/ . Last-last bukan. Emm, nasib baik lah mase latihan tak lari ikut route yg real. Mahu tak pengsan aku dibuatnya. Haha. Hampehh punya Mira-____- Hee. 


Name pun latihan larian daya. So route nya pun pendek r. Kalau nak diikutkan yang real punya, rase macam taksanggup weyy nak lari. Jauh kot :/ Haihhh. -____- Tapi latihan tuh pun aku dah rase macam tak cukup nafas. Tercungap-cungap weyy. Haha. Pape pun latihan tuh serba sedikit boleh lah mengurangkan berat badan aku. Haha.


Overoll latihan tuh okay lah. Lawok pun ade jugok taw. Haha. Ade ah budak lelaki nie. Dea potong ah aku ngan Nafa, pastuh stop kat depan kteorg. Penat agaknya. Aku pun ajak r Nafa lari. Kte pun lari ah. Sampai kat budak lelaki tuh kte dah penat, so stop ah sebelah dea. Tetiba budak lelaki tuh jeling-jeling r kat kteorg. By mean tengok sekali imbas centuh lah sambil tersengih-sengih. And then dea terus pecut. Sampai hilang dah dari pandangan kteorg. Haha. Maybe budak tuh taknak bagi kte potong dea kot. Haha. Kelakar seyy. Childish betoi. Heee.


Kay nuff baut latihan larian daya. Harinih aku basah weyy. Huhu. I bet korang mesti dah fikir 'basah' tuh lain kan? kan? kan? Ngaku jeq lah :p Aku ngaku memang aku basah. In fact basah kuyup. Sebab balik dari latihan netball, aku main redah jeq hujan. Tapi masetuh takde r lebat mane. Hujan renyai-renyai jea. Aku jalan ngan budak junior. Tetibe boleh pulak hujan makin lebat kat tengah jalan. Habis basah kuyup aku. Aku rase dah dua kali aku mandi hujan. Haha. Best kot. Cehhhhhhh. Best lah sangat. Habis lencun tudung aku :/ Tak kesian ke? K -.- Haha.


Memang macam-macam ah jadi minggu nih. Cuma aku malas jeq nak taip kat sini. So, pardon me. Alahh bukannya korang bace pun post aku yang panjang menjela nih. Kan? kan? Ngaku jeq ah :p Mwehehehe.Kay that's all. Mornight guys :) Assalamualaikum ^^

Okeyy sudahh . Hihi