Its been a long time.



Assalamualaikum. Salam ukhuwah semua! :-) *waving* K dah berzaman aku tak update blog aku ni. Cehh, bukannya ada orang beratur pun nak baca blog aku ni ah. Hahaha k. So, let's begin my storieeeeeeeeeeeees. Hekhek.


K jom cerita pasal exam. Em, pada aku exam was totally sucks :/ Aku rasa cem "What is the hell I'm doing on that payper?!" *not a typo* Aku rasa otak aku kosong seh masa jawab exam especili Add math, Physico,  Biology and yang segroup dengan nya lah. At first before exam, Cikgu Siti ada bagitahu something kat kitaorang or yang lebih tepat amaran kot. Dia bagitahu sesiapa from kelas Sains1, 2 and 3 yang ada failed will definitely turun kelas. No doubt. Bagi pelajar-pelajar Sains1, yang ada SATU failed je akan turun ke kelas PA. Yang lebih daripada SATU pulok akan turun ke EA. Ergh, can you imagine it? And for sure this streaming will make us suffer *kesat air mata*


Siapa tak merana kena 'ugut' centuh. Haih. Kata orang nasib badan. Nak buat cemana lah kan. Hmm. So terpaksa struggle bagai nak mati agar kitaorang tak turun kelas. Sungguh besar dugaan yang ini *inversi* K whatever it is, aku dah try yang terbaik. Yang sehabis mungkin lah tuh. Yang to the max ah aku perah otak masa jawab exam. Results? Aku redha. Maybe :/ Tapi aku kena tetap terima juga. And maybe can make me more struggle in the future. Am I right? Ooyeah! Hahaha :b


Dua hari yang lepas, kitaorang dah dapat payper Add math. But baru paper1. And markah aku.................. Sadis betei :'( Aku tak tahu lah apa jadi pada paper2 aku tuh. Double confirm teruk. Masa aku jawab paper2 add math, ya ampun susah banget tau nggak? Eh, tershashu pulok. Harharhar. Tapi memang betei ah susah weh. Masa jawab exam add math ada sorang budak Cina dari kelas EA3. Dia duduk belakang aku. Cikgu Harry cakap dia ambik add math. Time habis jeh paper2 add math, aku terus pusing 180 darjah. Kalau diikutkan memang akan menghadap muka budak tuh punya ah. Tak caye kira ah. Hahaha :b Bila dah dok menghadap muka dia selama 2 saat, aku terus lontarkan suara aku yang merdu tuh. Aku tanya ah dia. "Senang?" And nak tau tak dia jawab pe? Dia jawab " Senang sikit lorh" Aku tercengang beb. Senang?! Aku penat to the max perah otak bagai *menunjukkan betapa susahnya soalan paper2* While dia? Ya Allah :O Biaq betei.


For sure dia akan dapat markah add math lebih tinggi dari aku. Malu weh *tutup muka guna langsir* Haih nak buat cemana ayra, Berserah ajelah *tunduk ke bumi*. Fyi, aku terdengar Cikgu Harry cakap kat budak Cina. Dia cakap yang dia hanya target 6 orang je yang lulus bagi add math. And I was like O___________O . Hmm, pada aku untuk aku tersenarai dalam 6 orang yang cikgu target begitu tipis. In fact sangat tipis ibarat sehelai rambut yang dibelah tujuh.


K enough talking baut those add math stuff. Now, aku akan briefly ekspelen pasal subject yang lain. Bio. Pada aku susah. And I really mean it. Ecpecili paper3. Sumpah tak faham pape. Cara jawab paper3 bio way more different than physico. Physico. Keliru soalan. Tak ingat jalan kerja or lebih tepat tak ingat FORMULA. That was the worse part. Soalan suruh cari acceleration, tapi aku can't figure it out any of solution that suit that questions. Chemistrion. Not so confident with the answers :/. Mathematicsets. Makes me wanna cry :'(. History. Not so confident too. But still hoping for the best result. Pendidikan Islam. Aku rasa ianya takde lah senang sangat and takde lah susah sangat. Just average. English. Summary susah. Apa punya summary ah -.-' . Yang lain aku takde nak comment pape kot. Maybe okay je.


Haa, before aku lupa. Markah tasawwur islam aku quite awesome. Hehehe. And aku hope sangat markah tuh berterusan, konsisten, istiqamah k stop right there. Kang melarat. Hehe. Pada cuti yang agak lama ni, Cikgu Rozzy buat kelas Bio. But just dua hari je, Tuesday and Wednesday. And I was fine with it :-). Lagipun bukannya lama pun. 8 a.m. till 10 a.m. je kot. So okay lah. Hihi. Mira pula cakap nak buat magazine NIE hari Isnin nanti. Yang tuh pun aku no hal. Tapi that's plan kinda samar-samar. Tak berapa diiktiraf kepastiannya. Hakhakhak :b


Okay I think that is for now. Till we meet in my next entry. Hihi. So long readers! *lambai tangan* Have a great holiday guys. Hewhew. Jaga diri korang. Jangan lupa tau :b Hehe. Assalamualaikum (:
Okeyy sudahh . Hihi