Kegembiraan ku.



Assalamualaikum semua. Hihi. Aku rasa agak kekok kerana telah ke sekian lamanya, aku tak meng-update blog aku nie. Ehm. Rasa rindu pun ada juga. tapi tak melebihi rinduku pada crush ku...... Hihi. K sudah ayra sudah~~ Crush je tak habeh habeh. Haha.


Untuk pengetahuan semua, aku sekarang kat Pontian. Keberadaan aku kat Pontian bersebab. Sebabnya ialah aku yang bertuah lagi comel nie masuk pertandingan solar boat. Haha. Gempak tak? Hehe. Aku beritahu nie bukan niat nak show off bagai. Tapi hanya nak berkongsi kegembiraan yang tak terhingga. Tak salah kan? Hihi. Pertandingan nie sumpah best. Siapa yang tak masuk memang lah taktahu betapa seronoknya masuk solar boat. Kan? Kan? Tapi pada awal, memang tough. Sebab aku tak tahu apa-apa pun pasal solar bagai. Apa lagi solar boat ye dak? Ehm. Tapi daripada tak tahu lah, aku jadi tahu. Tak semestinya tak tahu, aku tak payah nak ambik tahu kan? So, aku yang rajin nie ambik lah tahu pasal solar boat nie. Ya. Memang mula-mula aku tak berapa nak faham. Tapi kalau kita ada usaha nak fahamkan, tak mustahil kita akan lebih faham kan? Kiranya macam peribahasa "Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya". Betul tak? Haha. Dah maju seh Ayra. Siap berperibahasa tuwwwww~~~ Harhar.


Sambung pada solar boat balik. Ehm, semalam hari pertandingan untuk solar boat, solar car, solar cooking and roket. Sch aku wakil P. Gudang untuk solar boat and solar cooking. Solar boat wakil Pontian memang terbaik~~ Last year pernah wakil kebangsaan tuh. Dahsyat kan? Lagi dahsyatnya, dorang dapat third place tuh peringkat kebangsaan. Gempak kan? Me. So. Jealous T.T Hehe. Boat kteorang dengan Pontian memang berentap habis! Kejap boat kita yang sampai. Kejap lagi boat Pontian. So, kita takleh nak tahu siapa champion untuk solar boat. Dah lah markah presentation paling banyak. 70% tuh. Tak cem banyak pulok an. Dah lah presentation kteorang teruk. Haih. Haih. So, berserah aje lah. Tapi semalam dah di umumkan dah daerah yang top 3. And daerah yang top 3 tuh ialah...................... *drum roll* Pasir Gudang, Pontian and Kota Tinggi~~ Hihi. Dapat top 3 nie pun dah bersyukur dah. Tapi kita bertambah bersyukur bila dapat first place and terus ke kebangsaan. Ya Allah.... Mesti indah kan perasaan tu. Nak rasa........ Hehehe. InsyaAllah. Kalau Allah nak bagi, Allah bagi. Ye dak? Hihi.


So, keputusan akan di umumkan hari ini. Doakan kita eh korang :( Nak sangat ke kebangsaan! Hihi. So the result tak akan aku umumkan di blog ini kot. Maybe di twitter nanti. InsyaAllah (: Sampai disini sahaja post untuk kali nie. Till we meet in the next post. Hehehe. Byeeeeee people! *waving* Assalamualaikum w.b.t :-)
Okeyy sudahh . Hihi